Re: RE: ATXMEGA - projekt pro srandu, nechce se někdo přidat ?

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Září 21 13:41:56 CEST 2011

A hlavne mmx to jsou vlastne SIMD instrukce , takze vetsinou vektorove
operace a podobne . Tehda to byl docela skok v ruznem kodovani mp3,
jpegu a tak se urychlilo nekolikrat.

snehulak