Topné kabely - TC

Středa Září 21 11:13:38 CEST 2011

Opakovane zasnu nad odbornosti servismanu, stale vice mi pripada lepsi
venovat chvili studiu problematiky, nakoupit/pujcit zarizeni a udelat si
na aute (baraku, zahrade...) vsechno sam... Celkove to vyjde levneji, je
to udelano poradne a navic se clovek neco nauci... Cest vyjimkam, ale co
slysim za historky i v okoli ohledne servisu aut tak tomu se snad neda
ani verit.