Re: ATXMEGA - projekt pro srandu, nechce se někdo přidat ?

KarelM a8dtljb na gmail.com
Středa Září 21 07:39:13 CEST 2011

Ano, koupil jsem si to do prace, k 750Kc pripoctete dan a postovne.
Podotykam ze inzerovana flash 8MByte tam neni osazena a pomoci toho USB
AVR nejde ladit ta Xmega, ackoliv je to zmineno na predni strance
datasheetu. Tady http://www.fourwalledcubicle.com/XPLAIN.php ma nejaky
australan klon JTAGu ktery by tam mel jit nahrat, nezkousel jsem, zatim
jsem pouzil jen bootloader.
KM.