OT Jaky aku sroubovak

Úterý Září 20 23:48:16 CEST 2011

Já mám malé Metabo - nejmenší co byl ještě s regulací otáček a momentu.
Šroubky M3 s tím utahuju běžně, křížové vydrží 1,5Nm (nad 2Nm se ničí).
Při 1Nm je to utažené už dobře. Šroubek s izolační podložkou na TO220
1Nm. Utahování rukou - no utáh bych to určitě míň. Ale není důvod.
Takhle mám jistotu, že jsou např. všechny tranzistory přitažené k
chladiči stejně.
Anděl