Zdroj stridaveho proudu?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Září 20 20:42:28 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 20.9.2011 od Jirka:

> Koukám, že naše koncepce jsou velmi podobné... Bedna tatáž, vypínač
> stejný a stejně umístěný, reg. autotrafo skoro taky, oddělovací jiné
> (ale velikost podobná). Jen vepředu v levém horním rohu mám ten LCD
> voltmetr, vývod výstupu je vzadu na šňůře se zásuvkou (napevno),
> knoflík trafa mám malinko níž. Přívodní šňůru vstupu mám taky zezadu
> a napevno.

Já mám v levém horním rohu, jak vidíš, zatím volné místo. Je
připravené právě pro měřicí elektroniku. Jestli se k tomu někdy
dostanu, tak tam bude displej, který bude ukazovat napětí a odběr
proudu na výstupu. A také napětí a odběr proudu mezi oddělovacím
transformátorem a regulačním transformátorem. Protože tyhle hodnoty je
potřeba hlídat. Mám tam sice pojistky, ale průběžné sledování nebude
na škodu.

Nicméně už takhle je to samozřejmě plně funkční, tak mě zatím nic
nehoní dělat tyhle vymyšlené úpravy.

> Ale na to, že jsme se nijak nedomlouvali, je podobnost značná ;-)

No jo :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601