OT Jaky aku sroubovak

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Září 20 19:07:06 CEST 2011

Tak jsem ji pred chvili privezl.

Nema to plynulou regulaci otacek a ani brzdu.
Nepochopil jsem proc na osvit je pouzita MODRA led s silene uzkym
paprskem, ktera jeste nesviti nic moc.
Moment se da regulovat jen po sesti stupnich a i ten nejslabsi je
zatracene silnej.

I presto jsem ji koupil, protoze v tehle kategorii (male sroubovacky) to
bylo z tech co mi ukazali jeste to nejlepsi.

Plusem je peknej dock na nabijeni.

Necham to nabijet a pak zkusim zda to strhne M3 sroubek.

--
S pozdravem
Radek Vicek