OT Jaky aku sroubovak

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Září 20 14:49:25 CEST 2011

Dne 20.9.2011 14:40, RV napsal(a):
> No jenze to je prave to proc chci akusroubovak a ne akuvrtacku.
> Akusroubovaky jsou male, lehke a maji bezne maximalni otacky 180-200rpm.
>
> Radek Vicek

Díval jsem se na ten B&D z Vašeho odkazu, ale nejsem si jistý, jestli má
nastavitelný moment. Viděl jsem buď tentýž nebo velmi podobný v OBI za
cca 1000 peněz a tam krouťák nešel nastavit. Na
http://www.blackanddecker.co.uk/powertools/productdetails/catno/AS36LN/info/specifications/
sice píší, že Torque control Yes, ale počtu stupňů ani slovo a s
plynulým řízením momentu u vrtačky/šroubováku této třídy jsem se zatím
nesetkal (což samosebou neznamená, že nemůže existovat).

JF