NiCd do aku sroubovaku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Září 20 12:55:21 CEST 2011

A123 clanky by sly pouzit, ale nebude to uplne idelani - tedy lepe
receno jeden clanek - ma napeti 3.3V coz je o trochu mene nez 3ks NiCd.
Cena je srovnatelna za tri NiCd a kapacita bude vyssi - otackou je ale
zda se tam ten clanek vejde.

Ale budete muset resit prilisne vybiti - tedy nejaky inteligentni hlidac.

Radek Vicek