Topné kabely - TC

Pondělí Září 19 14:20:50 CEST 2011

Kde to za ty prachy roste? Na te odkazovane strance to vypadalo spis na
neco pres 100kKc...
To je jako kvalitni scroll kompresor, 2 deskove vymeniky, plnohodnotny
EV a dalsi nezbytnosti v bedne vcetne nejake ridici elektroniky?  To by
se mi zdalo az nejak levne, kdyz kompresor je normalne za 20, vymeniky
tak 15, dalsi cajky odhaduju ze by se do 10 vesly a kde je konstrukce,
sestaveni a marze 100+%???