OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 19 11:50:16 CEST 2011

>Mame simulator tech venkovnich zarizeni, takze tento postup je mozny a
>uz jsme o nem premysleli. Akorat mi vrta hlavou co tim vlastne zjistim.

Zuzi sa tym oblast hladania. Netvrdim, ze to je nezvratny dokaz ze je problem v software, ale je to potom urcite vacsia pravdepodobnost.

>Pustim to na tom PC kde uz problem nastal a po treba tydnu nebo 14-ti
>dnech to udela zase, tedy budou mizet soubory a prepisovat se FATka.

No, jednak predpokladam, ze poskodena FAT je len nasledok "uteceneho" softwaru, a ze castejsie budete vidiet resety od watchdogu (to samozrejme si musite nejako zviditelnit).

Druhak cielom je dosiahnut poruchu v ramci hodiny-dvoch (este lepsie v ramci minut), inak to nema moc zmysel.

>Jenze co pak?

Postupne eliminovat mozne zdroje chyby. To znova nema prilis zmysel rozoberat do detailov v tejto faze, kym neviete, ci to vobec tymto smerom pojde.

wek