LED pasky svitici do boku

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Září 19 10:08:49 CEST 2011

dobry den.
jsen jsem chtel zminit, u zarizeni co ma svitit dostanu jen udaj jak to topi. to je pri dnesnim
rozptylu kvality u led w/lm celkem bida ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jozef Racek
Sent: Monday, September 19, 2011 10:03 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED pasky svitici do boku

DX
50 cm za 7.25E a 30 LED, a 1.8W co je prepocitane na rovnaku dlzku 5m za 72.5E a 300 LED a 18 W

Avelmak:
5m za 39E, 300LED, 24W (penalty: nie su tam pripojene vodice, ale to clenovia z konferencie urcite zvladnu. )

V com je zrada? DX je drahsi, ako lokalny SK predajca...(aj ked to nie su uplne rovnake vyrobky... )

Dodo