OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Září 19 09:43:39 CEST 2011

Mame simulator tech venkovnich zarizeni, takze tento postup je mozny a
uz jsme o nem premysleli. Akorat mi vrta hlavou co tim vlastne zjistim.
Pustim to na tom PC kde uz problem nastal a po treba tydnu nebo 14-ti
dnech to udela zase, tedy budou mizet soubory a prepisovat se FATka.
Jenze co pak?

Martin Hanek