Elektro v koupelne

Neděle Září 18 21:01:24 CEST 2011

2011/9/18 Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>:
> Na foru elektrika.cz mistni odbornici tvrdi, ze podle soucasnych norem musi
> byt VSE v koupelne na FI, tedy i svetla. V byte by pak mely byt vsechny
> zasuvky, svetla nemusi. Vyjimky jsou pry mozne u PC, lednicek apod. Diskuse
> jsou tam zajimave, sami se ale nedokazali shodnout.

Co řikaj normy nevim, ale v minulým bytě jsem si světla v koupelně
přepojil na chránič, protože z toho okruhu byla napájená i skříňka nad
umyvadlem - a v ní byla zásuvka pro holící strojek (nebo fén). Takže z
toho chrániče (resp. jističochrániče) byla napájená jak zásuvka na
pračku (to byl zásuvkovej okruh, už nevím, jesli z něj nebyla napájená
i některá zásuvka v kuchyni), tak ty světla.

P.K.