Topné kabely

Neděle Září 18 20:33:03 CEST 2011

TČ monoblok? To neznám. To je vzduchové TČ  a má venkovní jednotku v
sobě? Takže něco jako klimoška jenže to topí? Taky dělám topení s
trubkama, jenže já tam mám TČ voda-voda s topným faktorem něco přes 5. A
pochopitelně pro celý barák, jen pro koupelnu bych se s tím asi
nezabýval. Ale už jsem se setkal s názorem jak je to topení nebezpečné,
že ta proudící voda prý vytváří geopatogenní zóny. Ten co mi to tvrdil,
se při tom tvářil úplně vážně.
Anděl