[OT:] Rychlost javascriptu v IE (bylo Re: komprese stringu)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Září 18 10:41:45 CEST 2011

Tak jako obvykle - jen co odeslu popis problemu, pravidelne nachazim reseni
nekolik minut pote (ale pak uz jsem si sel lehnout, testovat budu ted).

Problem jako obvykle pada na hlavu indickych programatoru Microsoftu :)
Problem by totiz nemel byt v rychlosti zpracovani javascriptu jako takoveho,
ale v pitome praci s GetElementByID. Protoze jsem to nikdy takhle masivne
nepouzival, uniklo mi, ze MS v nizsich verzich vyhledava ID v dokumentu
velmi pomalu a neusporne. Reseni, ktere je pry rychlejsi o jeden az o dva
rady, je pocitani elementu pomoci childNodes.

Jdu to otestovat, kazdopadne to ma jeste jeden hacek, na ktery jsem narazil
uz kdysi - ze ty nody pocita IE a zbytek sveta kazdy jinak...

Jinak co se tyka zakazani starych prohlizecu - rad bych, ale neprojde to,
minimalne IE8 podporovat musim. Co se tyka zobrazeni z mobilnich prohlizecu,
testoval jsem pouze interni prohlizec Androida, ale vzhledem k tomu, ze to
ma jadro z Chrome, tak se ani nedivim tomu, ze to chodi, nicmene mobilni
prohlizece nejsou ty, ktere by tam bylo jednoduse mozne pouzivat a s jejich
podporu si lamat hlavu nemusim.

Diky za zajem i za rady.

Pavel Kutina