jednomodulovy chanic Bonega - zkusenosti?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 17 14:05:27 CEST 2011

 17.9.2011, 13:57:23

Cas je prece ralativni. :-)
Knizky ktere k dane problematice mam, jsou stare tak 7-10let.
A cca 5 let tuhle oblast nijak zvlast nesleduji, takze 3 roky stare
zmeny v normach sly opravdu mino mne.

Ale snad stupidita v ochranovani nedosla tak daleko ? A jde to nejak
prijatelne osetrit, treba napis na zasuvce "pouze pro lednicku".
Nebo ne ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz