jednomodulovy chanic Bonega - zkusenosti?

Sobota Září 17 13:54:58 CEST 2011

Před nedávnem? Mám dojem že už nejméně 3 roky se musí dávat chrániče
všude, kde s tím může manipulovat lajcká veřejnost (nebo tak nějak je to
v normě). Takže bez chrániče se dávají pevné vývody (sporák, bojler),
zásuvky musí jít přes chránič a jsem přesvědčený, že i světla.

Anděl
.