prenos energie ultrazvukom II - uBeam - podnikave dievcence na konferencii

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Září 17 10:08:12 CEST 2011

Coz o to, ze si nekde nejaci magori zaplati sal a natoci si tam video, kde dve blondynky zakryvaji ruckou cestu ultrazvuku a jedna tomu dela science a druha bussiness, to me neprekvapuje. Ale ze jim na to zkoci Elektor, ktery jsem dosud povazoval za casopis s redakci, kde si umeji spocitat, kolik je 1+1, z toho jsem tedy dost zklamany :-(((

http://is.gd/9FymLy

Jakub Serych