komfort CAN bus u osobnich aut

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Září 16 20:36:58 CEST 2011


No a neco jako unikatni cislo v nejake pameti? Pak staci aby se je
master naucil a to by zas nemelo byt neresitelne.

PK

2011/9/16 Petr Kubáč <petrkubac na 802.cz>:
>> U koncernu se to řeší decentralizovaně. Takže každé dveře, pokud mají
>> elektricky stahovaná okýnka, mají vlastní ŘJ. Elektrická sedadla taky,
>> volant taky, ABS, xenony, klima, prostě každá prkotina. V podstatě záleží
>> pouze na úrovni výbavy, kolik to bude mít ŘJ, ale pod dvacet to snad
>> nepůjde
>> ani u Fabie social edition.
>
> Ciste jenom pro zajimavost - jak se resi klasicky problem modularity - to
> jest ctyri stejne jednotky ve dverich se musi nejak idnetifikovat masterovi,
> ktery je ridi - u nas amateru se to vetsinou resi poslednimi dvema bity
> adresy, ktere jsou "pres jumper" u BMW si nastavovani jumperu pri montazi na
> lince nejak nedovedu predstavit ?
>
> Zdravi Petr Kubac
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list