Zaverne zotaveni shottky?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Září 16 19:41:23 CEST 2011

A co se stane pokud zkrátíte nebo prodloužíte tu propojku na níž úbytek
měříte ? Při Vámi udávaných proudech je už i krátkou  propojku potřeba
považovat za cívku. Představte si, že měříte na cívce kterou protékají
Vámi uvedené proudy. Váš průběh je pěkný případ tlumených kmitů. Měl
jsem podobný případ kdy na 1m propojce při proudu 10A vznikaly na
hranách Vyp/zap úzké jehlové impulsy s amplitudou několik voltů. Co mi
to tenkrát dalo než jsem na to přišel :-).
Pokud je moje úvaha správná, měla by se při změně délky té propojky
měnit délka nebo kmitočet těch tlumených kmitů. A osciloskop ukazuje
správně :-).

     Martin.