prenos energie ultrazvukom II - uBeam - podnikave dievcencenakonferencii

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 16 18:03:09 CEST 2011

Niekde na zaciatku (okolo 3 minut) padne, ze prijimac ma mat velkost klucenky (flashdrive), a ze nabijanie prijimaca by malo trvat okolo 3 hodin, ale prijimac potom nabija nabijane zariadenie omnoho rychlejsie.

Okrem toho v tom videu padne niekolko cisiel, tak smerom ku koncu.

Teda okrem toho, ze im merak ukazuje 30 voltov :-) To, co tam chodi ide na 50kHz.

Potom ta, co je CFO, spomenie predpokladanu cenu: nabijaci adapter (t.j. prijimac) $30-$50; domaci vysielac asi $100-$150; zacne hovorit cenu "priemyselneho" vysielaca (t.j. co chcu predavat Starbucksom apod.) 3-5... (predpokladam stoviek) ale to sekne speaker bohuzial.

wek