komfort CAN bus u osobnich aut

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Pátek Září 16 16:40:00 CEST 2011

Prozradím vám jednu zajímavou prasárnu, která se používá v
normalizovaném OBD testeru.
Tester může mít kabel do 5m.
Nemá v sobě galvanicky připojený terminátor, ten je schovaný už v autě.
Ale aby nevznikaly odrazy, je v testru L i H vodič terminován sériovou
kombinací 100Ohm 560pF do země.
Celé to může  jet až na 500kBit.
Citováno z ISO 15765-4
Lubor

Na ostatní otázky neumím odpovědět, nemám schéma žádného auta.
Čekal jsem že mi poradíte něco na způsob SAE 1939