Zaverne zotaveni shottky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 16 13:32:43 CEST 2011

Pro jistotu jsem obrázek ještě doplnil o popisky proudů a stavu sepnutí a
doplnil schema. Sepnuto (červeně) je po dobu 1-3, rozepnuto (modře) všude
mimo, většina i mimo obrázek (ten má 0,1 ms, celá perioda je 0,5). Vodič 50
mm2, 140 mm délka, odpor cca 0,06 mOhm.

Nemám tu žádný přístroj, který by byl schopen naměřit na tomto vodiči úbytek
napětí při leakage (desetiny mA), natož aby to bylo vidět na osciloskopu:-)

PH

From: andrej jancura
napisem Vam svoj dojem o tom drate.

1) tranzistor zopnuty, tecie prud, vsade je ubytok napatia
2) vypli ste tranzistor a diodu
3) napatie zodpovedajuce leakage prudu polovodicov
4) vypli ste tranzistor a diodu

A este jeden postreh, trr je udane vo forme avalanche specification, pretoze
to je funkcia teploty a asi lepsie popisuje fyziku.

p.s.: Snad sa nebudete smiat, ako ste sa tu nedavno smiali z audiofilov, ze
audiofilovia pocuju, ked drat hra a pocuju aj to, ci do modra alebo
zelena... :-) Vy sam ste predsa zmeral, ze na tom drate sa nieco deje.