OT: PC zvuk

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Září 16 10:41:10 CEST 2011

Puvodni    zprava    "RE:   Re[10]:   OT:   PC   zvuk"   od   "Milan   Mlynarčík
(hw-list na list.hw.cz)" z 14. září 2011, 20:01:04,
msgid:JBEGIJDELDLEIJBNIFKDGEGACMAA.milan.m na centrum.sk (1138 bajtu):

MM> Neberte  to tak tragicky :-) , kazdy sa obcas utne. Vid. p. Vicek v susednom
MM> vlakne  o  vykone nabijacky.

    Dekuji  za utechu, ale precejen se radsi prepnu do read-only rezimu. Ja jsem
    programator,  vite?  To  se  ve  vztahu  k  elektronice pouziva jako hanlive
    oznaceni  :)  Navic  mam  obecne  gymnazium, krome eletrotechnickeho krouzku
    kdysi  davno  nemam  zadne elektrotechnicke vzdelani. Ale elektrotechnika je
    mym (teoreticky praktikovanym) konickem, proto uz par let ctu HW-news.

MM> Sinus  dokaze zosilnovac davat v kuse, "hudobny" ma chvilami prestavky a tak
MM> dokaze  o nieco viac (rezerva na kondenzatoroch atd.). Teda staci si po sebe
MM> zkontrolovat,  ci  ten  vzorec  tomu  zodpoveda.  To slavne PMPO je len taky
MM> obchodny  udaj, co znesie vsetko. Inak ja osobne s tymi Vasimi koeficientami
MM> tak priblizne aj suhlasim.
MM>                             Milan  Mlynarčík

   Rozdil  mezi  PMPO  a  RMS  jsem  znal,  jen  jsem hloupe uplne prevratil ten
   vypocet. Sinusovy vs. hudebni vykon je pro me nova vec, dekuji za vysvetleni.
   A ty koeficienty fakt nebyly moje, nybrz jsem si je nekde precetl :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz