Nejde mi nahrávat na USB HD na Panasonic Viera TX-P42G30E

Pátek Září 16 10:29:49 CEST 2011

Zkusil bych tovarni nastaveni TV (predpokladam, ze to nekde v menu je) a
znovu format disku, pripadne neni aktualnejsi firmware k dispozici? Ja
jsem u satelitu (azbox) zvykly, ze po kazde aktualizaci neco co
nefungovalo funguje a neco co fungovalo nefunguje, nekdy je potreba
tovarni nastaveni nebo to funguje naprosto zahadne a nevyzpytatelne ;-)
Je fakt, ze je to na linuxu, u TV nevim ale nedivil bych se.