OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 16 10:19:43 CEST 2011

pusťte jeden MMX na cache (512k).

počet BX a MMX volte do velikosti RAM a aby něco zbylo i na systém. Pokud
free řekne, že si 60MB vezme systém (bez cache a bufferů), pak těch 64MB
vynechte - ono je to skoro jedno kolik vynecháte, tady nejde o dokonalý test
paměti jako memtest86, ale o co nejlepší test celku.

Takže pokud vynecháme 64M pro systém, to pusťte takto:

burnP6
burnP6 (jen pokud je to dvoujádro, jinak to nemá smysl)
burnBX 32MB
burnBX 32MB
burnMMX 512kB
burnMMX 64MB
burnMMX 64MB

a nechejte to tak několik hodin, klidně přes noc a nebo 24h, aby se to celé
pěkně prohřálo.

Pak zkontrolujte výstupy těch jednotlivých programů, jeslti něco nevypsal.na
to použijete příkazy jobs a fg číslo a Ctrl+Z, jobs....atd

Ideálně mějte linux v singleuser režimu, po nastartování a přihlášení
napište init 1