Re: Nejde mi nahrávat na USB HD na Panasonic Viera TX-P42G30E

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Září 16 10:11:28 CEST 2011

Formát proběhne v pořádku. Disk je vidět. Zapnu nahrávání, tozsvítí se
červená tečka, ale nic se nenahraje.
Když dám přehrávání, tak napíše, že tam není žádný soubor.
Zajímavé, že nahraný disk nepřehrajete na jiném TV stejného typu, a jak
píšou tak po opravě TV vaše nahrávky nemusí být funkční.
Prostě ten disk je spárovaný jen s touto TV a s jejím jedinečným číslem.
To spárování a formátování proběhlo vpořádku.
Zkusím ještě pohledat na netu a kdyžtak servis.
Díky všem za snahu, Jindra Polívka

Někde v menu TV pro práci s nahráváním by měla být možnost formátu
disku. TV si disk nějak po svém sformátuje a porozděluje a pak už to jde.
Alespoň to tak je u nějakého plasmového modelu , co jsem před časem
instaloval.
U flash disků toto netřeba provádět, fungují ihned :-)
Velikost disku urřitě problém není.
JaKub