Re: Nejde mi nahrávat na USB HD na Panasonic Viera TX-P42G30E

Pátek Září 16 08:26:05 CEST 2011

2011/9/15 J.Polivka <jpolivka na volny.cz>:
> Může mi někdo poradit kde je problém ?
> TV disk vidí, při nahrávání se objeví červená tečka, ale nenahraje. Když jdu
> do playlistu, tak tam nic není. Disk je 1000GB, naformátovaný přes TV.

Moje nová televize (LG) má satelitní tuner a umí taky nahrávat. Ale ne
z toho satelitu, to ale napíše rovnou "tento program nelze nahrávat".
Další podmínka je, že to nesmí být fleška, resp. musí to být harddisk
větší než asi 40GB (mám tam 160GB) a musí se připojit do správného ze
dvou USB portů. Televize to přímo napíše "připojte harddisk do USB1".
Pak se disk zformátuje a nejde použít v PC (s Windows, Linux nevím),
jsou tam dva oddíly, hádám, že ten menší je pro timeshift a ten větší
pro nahrávání.

Nemáte kabelovku? Možná je tam ozemení jen pro nahrávání z DVB-T (nebo analogu).

P.K.