Nejde mi nahrávat na USB HD na Panasonic Viera TX-P42G30E

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Září 16 08:01:29 CEST 2011

Někde v menu TV pro práci s nahráváním by měla být možnost formátu
disku. TV si disk nějak po svém sformátuje a porozděluje a pak už to jde.
Alespoň to tak je u nějakého plasmového modelu , co jsem před časem
instaloval.
U flash disků toto netřeba provádět, fungují ihned :-)
Velikost disku urřitě problém není.
JaKub