Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 15 19:36:09 CEST 2011

Ono je to tam popsané kolik jich potřebujete spustit podle velikosti RAMky
co máte. Jeden spusťe na testování jednoho jádra CPU (burnP7 nebo něco
takového) - počet podle počtu jader, BX a MMX pak do velikosti ramky, z toho
BX stačí tak 2, zbytek MMX. Je to už dlouho co jsem s tím osobně dělal,
tenkrát ještě nebyly SSE a pod. Přečtěte si ty texťáky u toho.

program ENTER
Ctrl+Z
bg ENTER

program ENTER
Ctrl+Z
bg ENTER

program ENTER
Ctrl+Z
bg ENTER

program ENTER
Ctrl+Z
bg ENTER

jobs vypíše seznam programů co jste takto hodil na pozadí

fg číslo

hodí na popředí program s číslem ve výpisu jobs