RE: Nejde mi nahrávat na USB HD na Panasonic Viera TX-P42G30E

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Září 15 18:04:17 CEST 2011

Nebude problém ve velikosti disku? Zkusil bych něco menšího než 1TB,
případně na netu zapátrat tímto směrem. Nebo jestli to třeba neřeší novější
firmware pro tu televizi.