OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 15 15:38:41 CEST 2011

No prave tohle bylo divne - disk byl videt v BIOSu, dokonce se na nej
dal system nainstalovat, ale nikdy z neho nenabootoval. Dalsi varianta
byla, ze pri vyberu partisny pri instalaci to cele zkolabovalo.
Choval se podobne jak Win tak Linux.

Po vymene BIOSu vsechno chodi jak ma.

Radek Vicek