OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 15 14:12:13 CEST 2011

Zkusil bych zapatrat po hlasenych/diskutovanych chybach BIOSu toho MB.
Sice jsem tomu dlouho neveril, ale po tom co mi doma lezela skoro rok
deska od Intelu, ktera delala silene veci s USB a SATA diskama -
vypadalo to na HW problemy od kabelu az po napajeni. Po roce jsem to
zkusil s poslednim BIOSem a ejhle uz jede 3 mesice nonstop.

Nikdy bych nerekl jak muze BIOS i za chodu kecat do OS.

Radek Vicek