Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 15 14:10:03 CEST 2011

No kombinace novych desek AVALUE a SATA disku nas taky napadla, ale
nedokazeme to nijak nasimulovat nebo otestovat.
Jeste si pamatuju, ze kdyz jsme s tema deskama loni zacali, tak jich
vetsine mela problem s RAMkama (je tam DDR2 notebookova). Proste to bud
nenabehlo, nebo to nabehlo, ale po restartu uz zase nenabehla. Nakoupili
jsme tenkrat ruzne RAMky (vyrobce i velikosti) a zkouseli. Nakonec jsme
desky vratili a reklamovali, poslali jine a od ty doby v tom jedou
vsechny RAMky. Nevim co zmenili, protoze BIOS je od zacatku stejnej a
vydali jen jeden. Zkousel jsem jedno PC co se nam tuhle vratilo od
zakaznika MEMTESTEM a po asi 2 hodinach zadny problem.

Na tu cache se podivam. Co myslite zpomalenim komunikace po PCI? Na te
desce na PCI nic neni:
http://www.uschovna.cz/download/D152APA359P3F3SF-BFU/WV3HSRRMMN

Martin Hanek