OT: Problemy s prepsanou FAT32 na SATA HDD.

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Čtvrtek Září 15 13:06:57 CEST 2011

Dobry den,

nemoze to suvisiet s tym, ze nove disky maju velkost sektora 4kiB? Disk sa sice navonok tvari, ze ma velkost sektoru 512B ale FW to vnutorne prepocitava.
Teoreticky by pri vypadku napajania alebo resete mohlo dojst ku tomu, ze sa tam daco pobabre.

Richard Kaliciak