Re: OT a velmi: Kvalita potravin v ČR

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Září 15 09:33:44 CEST 2011

Pokial existovala firma Noko Nove mesto nad Vahom, tak robili ovocne sirupy
Athena na bazi jablkovej a pomarancovej stavy. Bohuzial tomu zodpovedala aj
cena (okolo roku 95) cca 35SKK, kym obycajny sirup stal 20 - 25. Na rovnakom
zaklade produkovali aj dzusy Zeus, tuto znacku kupila firma z Bratislavy,
teraz dodava dzusy hlavne pre hyper mega... .
Myslim ze dnes najdete sirupys obsahom ovocia pravdepodobne v Lidli.