OT a velmi: Kvalita potravin v ČR

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Září 15 08:31:16 CEST 2011

Dobrý den.

Tak jsem si ověřil, co psaly Hospodářské noviny. Tento týden jsem v Německu na služební cestě. Prošel jsem si regály v nejlevnější sámošce Norma, prohlédl jsem si přísady v uzeninách. Ve skoro žádné uzenině nebyl glutamát a jeho deriváty. Obsah masa >70%. Minimum látek udržující v masu vodu. Obsah chemie je neporovnatelně nižší než v "českém" supermarketu typu Kaufland.

Jsem v ČR rád, ale některé věci je třeba trošku přiohnout. Lidé bděte! Čtěte prosím etikety a nekupujte ty levný sračky, jinak je na nás kravaty velkých řetězců budou hrnout dál. Pravda, dá to o mnoho víc práce, ale nebuďme líní.

Jako instruktáž doporučuju například následující tabulku:
http://www.emulgatory.cz/seznam-ecek

Vojta Bubník