spolehlivy drzak baterie

Čtvrtek Září 15 00:00:18 CEST 2011

Plechové články se dělaly železné niklované, to už něco vydrží. Teď se
dělají z nerezu (aspoň v Raškovicích).

Pro představu o co mi jde - zařízení v plastové bedně na ulici v centru
Ostravy po 2 letech provozu
http://vaelektronik.cz/fotky/kor1.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/kor2.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/kor3.jpg
Zinek na šroubech sežraný, na niklu zelené tečky. Krásně lesklé
zůstávají hliníkové chladiče, odolává komaxit a polyuretanová barva na
tišťákách.
Anděl