Zakladni deska, minimalni spotreba

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Září 14 22:37:51 CEST 2011

Zdravim,
  delat si z 230V rozvodu protivahu jsem taky zkousel - nemam tu v cinzaku
prakticky zadnou pouzitelnou zem - a musel jsem toho velmi brzy nechat.
- Hroutily se servery o 2 mistnosti vedle
- Zkresleny signal (pracoval jsem SSB) byl slyset ve vsech repracich,
napr. v telefonech, faxu nebo v PC bedynkach
- Zarivka v pokoji poblikavala v rytmu modulace (byla zapla)
- Zarivka na chodbe take poblikavala v rytmu modulace (byla vypla).
- K tomu vsemu mne palil mike v ruce :-).
To vse take jen na 100W RF vykonu.
Vliv na elektromer jsem nezjistoval, ale uz nemame mechanicky, ale staticky.
Ten by se mohl treba zhroutit a prestat merit uplne, nebo by se mohly
vynulovat registry :-).
  Takze tu pouzivam svuj rig prakticky jen jako rx, protoze vysilat mohu
maximalne QRP tak do 10W, to se jeste zadne tyto negativni jevy neprojevuji.

Zdravi Pavel