Zakladni deska, minimalni spotreba

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Září 14 20:48:37 CEST 2011

No to ma daleko rozumnejsi (financni) ucinnost, nez celej MAG, to jsem
zvedavej, jestli na to nekdo da grant  :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 14, 2011 8:41 PM
Subject: Re: Zakladni deska, minimalni spotreba

Uplne mimo misu - zjistil jsem , ze klasicky elektromer silne ovlivnuje
vf elmag pole.
Delal jsem nejake pokusy s dratovymi antenami a kdyz je impedance dratu
nizka, tak je pomerne dulezita protivaha.
Na tesovani nebylo nic kvalitniho po ruce, tak jsem pouzil pravou
dutinku v zasuvce.
Po zaklicovani se 100W  se dejou ruzne veci ( treba se sam rozjel Irobot
vysavac toho casu v nabijecim doku )
Tak jsem pro jistotu vse vyhazel ze zasuvek a kolega koukal na elmer,
jestli se jeste toci....
Uz jsem mel vse vypnute a on na me krici, ze se stale toci.
Mezitim jsem sahnul po klici od TRXu a on krici uz se netoci. Po
odklicovani se zase tocil.
Nasel jsem jeste zapnuty bojler na ktery jsem zapomel.
Vedlejsi efekt nasich pokusu s dratovkou je, ze pokud klicuju 100W  a
protivaha je na prave zdirce zasuvky ( nulovy vodic ) , tak se do cca
1500W prikonu netoci elektromer.
Dokonce prestane i bzucet, on totiz stale trochu bzuci.
To jen tak pro info, ze protivaha ve forme sitoveho vedeni ovlivnuje
elmer! ( nejen ten)   Na to je ve smlouve od dodavatele vyslovne upozorneno!
JaKub