Externi DAC k pc

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Září 14 13:34:54 CEST 2011

Možná to jde nějak vyřešit, já po tom až tak moc nepátral, protože ten
Roland byl napájenej pouze přes USB a slabě zesiloval sluchátka, takže mi
byl k ničemu.
Moje finální řešení Terratec PHASE 28 (z Aukra za 900Kč) + Yamaha DSP A2 (z
Aukra za 5400Kč) + AKG K240 (z eBay za 1500Kč). Propojení zvukovky s
recieverem přes koax digitálně. Teď je akorát blbý, že je strašně slyšet
každá nekvalitní nahrávka, což je prakticky každá MP3.