OT - Robot Revue

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Středa Září 14 12:23:28 CEST 2011

Je to škoda ale dá sa to vysvetliť. Aby išiel na odbyt, museli by ho
kupovať ľudia, čo sa zaujímajú o problematiku robotov a pretože tých je
málo na to, aby uživili časopis, museli by ho kupovať i ľudia
zaujímajúci sa o elektroniku. Zameranie časopisu bolo na tieto dve
skúpiny. Bohužiaľ, v elektronickej tématike tam nebolo nič, čo by človek
nenašiel v iných zdrojoch, tak táto skupina (včítane mňa) postupne
odpadla. Pre mňa bol tiež problém tento časopis kúpiť. V hypermarketoch,
kde dnes asi väčšina ľudí tlač kupuje ho nemali. V Bratislave som ho
našiel iba v jedinom novinovom stánku, aj keď určite bol dostať ešte i
inde. Je veľmi pravdepodobné, že väčšina prípadných záujemcov na
Slovensku o existencii tohoto časopisu ani nevedela. Okrem toho i cena
sa mi zdala príliš vysoká. P.B.