Zakladni deska, minimalni spotreba

Středa Září 14 10:51:22 CEST 2011

No me se to podle vysledku mereni jevi tak, ze nepracujou s diskretni
integraci U*I ale proste vezmou maximum U, I, přepočítají na efektivní
za předpokladu sinusovky a CosFI podle casu mezi maximy. Proto asi toto
nezjisti u malych odberu kde vrchol bude v sumu nevyrazny.
Protoze kdyz jsem si udelal jednoduchy orientacni meric z ATMEGA8, 3
operaku, proudoveho trafa a průběh napětí měřil dokonce na sekundáru
napájecího transformátorku, seděl příkon překvapivě dobře proti
elektroměru při jakékoli běžné zátěži, co jsem zkoušel (kromě odporových
i PC zdroj se standardní zátěží a triakový regulátor připojený k topení)
Samozřejmě měření odběru 20W při rozsahu do 3kW už bylo zatíženo chybou
asi 5W, ale to nebylo potřeba v aplikaci.