Zakladni deska, minimalni spotreba

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 14 09:17:46 CEST 2011

No vzdyt si to nakreslete - nakreslete si dva zdroje spojene paralelne -
kazdej ma nejaky vnitrni Ri - spocitejte si napeti a proudy.

Pokud se vam nechce tak ciste selsky - kdyz spojite baterku s napetim
12V a nabijecku s napetim 12V - kolik do ni bude tlacit? Proud bude
nulovy protoze rozdil napeti bude take nulovy a tim i vykon bude nula.
Proud obvodem vyvola az rozdil napeti mezi zdroji - proto i vykon je dan
rozdilem napeti zdroju a tim vyvolanym proudem.

Radek Vicek