[OT] komprese stringu

Marek Suba suba.marek na seznam.cz
Úterý Září 13 22:42:38 CEST 2011

Jinak kdyz zakodujte 999999 (sesticiferne) jako cislo tak Vam staci 2.5 byte
místo 6 byte string.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, September 13, 2011 10:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: ] komprese stringu

Asi uz mam opravdu vygumovano, ale jak prevodem do BCD usetrim misto, resp.
zkratim prenasena data?

Pavel Kutina

P.S.: Tak jsem si tak udel predbezne nasobeni a vychazi mi, ze pri
projektovane zatezi (v pripade, ze se mi nepodari stlacit jeden prenaseny
blok pod 3.5kb) vygeneruji uzivatele proti serveru traffic cca 70GB behem
deseti dnu. Prilis se mi to cislo nelibi, otazkou je, jak se bude libit
hostingu, na kterem ten web pojede (to, kde a jak mi ten web jede -volny.cz-

je bohuzel dane a nehnu s tim, ac se o to pokousim jiz nekolik let...).