[OT] Nove chladivo?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 13 22:14:16 CEST 2011

Jejda, nerikejte, ze freon je ten plyn, ktery by bylo mozne vypoustet z prirucniho spreje, kdyz si mi na stanici tramvaje stoupne za krk nejaky hulvat a zacne smrdet a nejlepe vyfukovat kour vsem pritomnym proti xichtu.
S jakou radosti bych takove lidi timto zpusobem posilal povidat si s keramikou!

Jakub Serych