Co s akumulatorom z laptopu?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Září 13 17:54:41 CEST 2011

> No, do SD v Děčíně jsem přivezl tříděný odpad - papír a plasty pečlivě
> roztříděné v pytlích. Ani obsah neověřovali a naházeli to na jednu hromadu
> se starým nábytkem, zbytky umakartu a podobného bordelu, prostě odpadem na
> spálení. Možná kdyby to byly svázané balíky novin...

U nás ve Frýdku-Místku je několik sběren s nočním provozem ale ty berou jen
barevné kovy ;-)))
Zato sběrna na papír je jen jedna v sobotu má otevřeno jen 1x v měsící -
zmeškajíc tu sobotu, jel jsem s plným autem balíků novin do sběrného dvora,
kde mě ani nepustili dále a rovnou mě donutili seřadit balíky podél plotu u
vrat - naproti seděl mužík s dvoukoláčkem a živě si gestikuloval s obsluhou
dvora.
Otázka zní - má máslo na hlavě chlapík ze sběrného dvora - chlapík s
dvoukoláčkem nebo dokonce já ?? ;-))

Zdraví Petr Kubáč