Re: RE: Protokol SNMP - vyhledani serveru na siti

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Úterý Září 13 00:06:11 CEST 2011

Problem to neni, uvadim uz v dotazu, ze jsem tento system identifikace pouzival.
Hledam jestli neni neco elegantnejsoho uz v ramci SNMP, at nepatlam veci dohromady zbytecne.

Tosa