Protokol SNMP - vyhledani serveru na siti

Martin Persich persich na transcon.cz
Pondělí Září 12 22:33:38 CEST 2011

Obavam se, ze tady pripada v uvahu jen proste skenovani dostupnych adres. A
to jeste jen v ramci jedne "site". Pokud budete mit to stesti a obe zarizeni
budou v jedne siti, existuji urcita OID, ktera by mela podporovat vsechna
zarizeni a podle techto by se to mohlo dat skenovat.
Martin. persich na transcon.cz

----- Original Message -----
From: <petrtos na altopro.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 12, 2011 9:56 PM
Subject: Protokol SNMP - vyhledani serveru na siti

Zdravim vsechny,
pripravuju zarizeni, ktere ma komunikovat po lokalnim ethernetu. Zamlouva se
mi SNMP protokol, nemuzu ale zjistit, zda tento protokol umoznuje vyhledani
serveru ze strany klienta. Zarizeni nebudou mit fixni IP a nebudou mit
interface aby ji zadal uzivatel. Potrebuji to vyresit, aby se vzajemne nasly
automaticky.
Muze mi nekdo poradit, jak se takove veci normalne resi? V zarizeni ktere
melo vlastni komunikacni protokol jsem pouzival broadcastove UDP pakety.

--
Petr Tosovsky