Protokol SNMP - vyhledani serveru na siti

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Pondělí Září 12 21:56:23 CEST 2011

Zdravim vsechny,
pripravuju zarizeni, ktere ma komunikovat po lokalnim ethernetu. Zamlouva se mi SNMP protokol, nemuzu ale zjistit, zda tento protokol umoznuje vyhledani serveru ze strany klienta. Zarizeni nebudou mit fixni IP a nebudou mit interface aby ji zadal uzivatel. Potrebuji to vyresit, aby se vzajemne nasly automaticky.
Muze mi nekdo poradit, jak se takove veci normalne resi? V zarizeni ktere melo vlastni komunikacni protokol jsem pouzival broadcastove UDP pakety.

--
Petr Tosovsky